یزدفردا : بسيج دانشجويي 313 دانشگاه كشور با صدور بيانيه‌اي ضمن تقدير از مردم هميشه در صحنه ايران به جهت حضور پرشور در انتخابات و با تأكيد بر لزوم تمكين به آراي مردم، تصريح كرد: پروژه اغتشاش برخي گروه‌هاي شكست خورده در انتخابات با ضرب شست محكم مردم هوشيار ايران روبرو خواهد شد.

به گزارش بصیرتدر بيانيه بسيج دانشجويي 313 دانشگاه كشور راجع به انتخابات دهمين دوره رياست‌جمهوري آمده است: ايران اسلامي در روز جمعه شاهد حماسه‌اي بي‌نظير بود. ملت بزرگ ايران با حضور سرنوشت‌ساز خود در انتخابات رياست‌جمهوري، ضمن تحكيم اصول و مباني مردم‌سالاري ديني، در عمل پايبندي خود را به رهنمودهاي امام راحل (ره) و رهبري معظم انقلاب اثبات كردند و به دعوت رهبري لبيك گفتند. انتخاب رييس‌جمهور دهم، گزينشي سرنوشت‌ساز و تعيين‌كننده براي تداوم مسير انقلاب بود و ملت ايران در مقابل امتحاني بزرگ قرار گرفته و سربلند از آن بيرون آمدند. در واقع رهبري، مردم و گفتمان انقلاب و امام پيروز اين انتخابات و جريان تجديدنظرطلب، قدرت‌طلبان، جريان‌هاي مخالف و معاند و قدرت‌هاي سلطه‌گر كه در روياي انقلاب مخملي در ايران اسلامي بودند، شكست خوردگان اين انتخابات هستند.

اين بيانيه مي‌افزايد: قدرت‌هاي بيگانه با طراحي عوامل خود در داخل كشور تحت لواي كميته‌اي موسوم به ‹كميته ايكس› و با همراهي رسانه‌هاي بيگانه، سعي داشتند ملت را از مسير انقلاب منحرف سازند كه اين توطئه شوم نيز با درايت رهبري و هوشمندي مردم ناكام ماند. اما قضيه به اينجا هم ختم نشد و ايشان، با تدارك آشوب‌هاي خياباني و دروغ پردازي و سوء استفاده از احساسات جوانان و با فتواي مدعيان قانون و قانون مداري، در صدد پيگيري پروژه‌اي جديد با عنوان تقلب 11ميليوني(!) و مقاومت در برابر اراده و رأي ملت در انتخابات هستند. در مقابل بايد گفت كه اين پروژه -كه بيشتر به طنز شبيه است- نيز با ضرب شست محكم مردم هوشيار و هميشه در صحنه ايران به شكست خواهد انجاميد.

در ادامه اين بيانيه خاطرنشان شده است: به راستي، ملت هوشمندانه با كنار زدن جريان‌هاي انحرافي و التقاطي و نيز بر هم زدن محاسبات دشمنان نظم و انقلاب، مسير درست و صحيح را برگزيد و با راي خود صادق و دروغگو را مشخص نمود كه به يقين، ميزان راي ملت است. اكنون پس از گذر از اين برهه تاريخي، بايد برآورده كردن انتظارات اين مردم فهيم به عنوان اصلي ترين برنامه دولت قرار گيرد. مردمي كه انقلاب كرده و براي برپايي تداوم آن، سرمايه گذاري كردند، يقينا به دنبال تحقق آرمان هاي اصيل انقلاب اسلامي، عدالت، استقلال، آزادي و جمهوري اسلامي در كشور هستند. بي‌شك استقرار نظام ديني مبتني بر دستورات الهي و برگرفته از اراده ملت آگاه، بصير و ديندار اصلي‌ترين مطالبه عموم مردم است. مطمئنا مطالبه دانشجويان مسلمان و انقلابي از دولت اسلامي نيز در چارچوب اين خواسته ملت قرار دارد. از دولت آينده و رييس‌جمهور منتخب مردم نيز انتظار مي رود تا در دهه پيشرفت و عدالت، هماهنگ با مردم و رهبري و مطابق با مانيفست انقلاب اسلامي در جهت نيل به اين آرمان هاي والا قدم بردارد. چنانچه حضرت امام خميني (ره) معتقد بودند كه اصلي‌ترين كاركرد و وظيفه دولت اسلامي در عصر غيبت، زمينه‌سازي براي ظهور امام مهدي (عج) و تشكيل حكومت جهاني اسلام است و از اين رو فرمودند: "مسئولان بايد بدانند كه انقلاب ما محدود به ايران نيست. انقلاب مردم ايران، نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچم داري حضرت حجت (عج) است... مسائل اقتصادي و مادي، اگر لحظه اي مسئولان را از وظيفه‌اي كه برعهده دارند، منصرف كند، خطري بزرگ و خيانتي سهمگين را به دنبال دارد. بايد دولت جكهوري اسلامي تمامي سعي و توان خود را در اداره هرچه بهتر مردم بنمايد و اين بدان معنا نيست كه آن‌ها را از اهداف عظيم انقلاب كه ايجاد حكومت جهاني اسلامي است، منصرف كند. " (صحيفه نور، جلد 21، صفحه 108)

نويسندگان اين بيانيه افزوده‌اند: لذا بنابر آنچه گفته شد، خوست ما از دولت و شخص رييس‌جمهور، غبارزدايي از آرمان‌هاي انقلاب اسلامي، با تاكيد به مواضع عدالت‌خواهانه و انقلابي در سياست خارجي، حفظ روحيه مردمي، نشاط و ساده‌زيستي و هم‌نشيني با مستضعفان، ادامه تلاش براي توزيع عادلانه ثروت و برقراري عدالت اجتماعي و حمايت از محرومين، شجاعت در تغيير و اصلاح و ادامه مشي ضد فساد و مبارزه با مفاسد اقتصادي و فضاي رانت خواري، زراندوزي و رحيه تجمل گرايي حاكم، استوار است.

در پايان اين بيانيه آمده است: بسيج دانشجويي ضمن تبريك اين حماسه عظيم به محضر رهبر معظم انقلاب (دامت بركاته)، مردم شريف و آگاه و نيز منتخب شايسته مردم، جناب آقاي دكتر احمدي‌نژاد، آمادگي خود را براي پيشگامي و پيشتازي براي تحقق اين آرمان‌ها و كمك به كارآمدي دولت و پيگيري مطالبات رهبري و مردم اعلام مي‌دارد. اميد است به پشتوانه راي قاطع مردم و با همكاري و همدلي آنان، اين دولت بتواند پاسخگوي اعتماد ملت باشد.





  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا